اسد 23, 1398 17:12 Asia/Kabul
  • سرتیپ صباحی فرد: توان دفاعی ایران قابل آزمودن نیست

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ایران با بیان اینکه قدرت، آمادگی و توان دفاعی ایران قابل آزمودن نیست تاکید کرد: ارتش ایران با افزایش توان بازدارندگی، خود را به سپر مستحکمی تبدیل کرده است.

امیر سرتیپ «علیرضا صباحی فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ایران روز چهارشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش در تهران، با اشاره به اینکه ارتش ایران در بالاترین سطح از دانش نظامی روز جهان قرار دارد افزود: ارتش ایران آنچنان با اقتدار از مرزهای جمهوری اسلامی دفاع می‌کند که دشمنان هرگز به فکر تعدی و تجاوز به تمامیت ارضی ایران نیفتند.

سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه ارتش‌های استکباری، قدرت را برای ظلم، زور، استبداد، ستم و فساد می خواهند تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، قدرت را برای دفاع از مظلوم، استقرار عزت ملت های آزادی خواه و برای ایجاد صلح، صفا و امنیت در منطقه دنبال می کنند.

«حضرت آیت‌الله خامنه‌ای» رهبر معظم انقلاب اسلامی 10 سنبله 1397 در جمع وزیر، مسوولان، محققان و متخصصان وزارت دفاع ایران تاکید کردند: در جهانی که قدرت‌های زورگو، سلطه‌گر و دارای کمترین جوهره‌ اخلاق، وجدان و انسانیت حاکم هستند و از تجاوز به کشورها و کشتار انسان‌های بی‌گناه هیچ ابایی ندارند، توسعه‌ صنایع دفاعی و تهاجمی کاملاً طبیعی است، زیرا این قدرت‌ها تا اقتدار ایران را احساس نکنند، امنیت تأمین نخواهد شد.

 

کلیدواژه