سرلشکر باقری: ایران تحریم‌ را به فرصتی برای حرکت به سمت اقتدار تبدیل کرد
(last modified 1398-05-26T10:18:04+00:00 )
اسد 26, 1398 14:48 Asia/Kabul
  • سرلشکر باقری: ایران تحریم‌ را به فرصتی برای حرکت به سمت اقتدار تبدیل کرد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با اشاره به اعمال تحریم های ظالمانه دشمنان ضد جمهوری اسلامی تاکید کرد: ایران تحریم‌ را به فرصتی برای پیشرفت به سمت اقتدار و قدرتمندی تبدیل کرد. ‏

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران روز شنبه در بازدید از سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع در تهران، اقدامات جهادی متخصصان ایرانی در ارتقای صنعت دفاعی را مصداق بارز تحقق شعار "ما می توانیم" دانست و افزود: این مسیر عزت بخش از ساخت تعدادی قطعه ساده آغاز شد و امروز در حال ورود به ساخت موتورهای هواپیماها و بالگردهای روز جهان است.
سرلشکر باقری تصریح کرد: ایجاد بازدارندگی و اقتدار دفاعی در جهانی که ایران را با تحریم مواجه کرده است، جز از مسیر تحقیق بومی و اتکا به دانشمندان جوان و تولید کامل تجهیزات در داخل کشور امکان پذیر نخواهد بود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران،همچنین ساقط کردن پهپاد فوق پیشرفته متجاوز آمریکایی با سامانه ای ایرانی در ارتفاع 60 هزار پایی را اقدامی بسیار معنادار و بزرگ عنوان کرد و گفت: این اقدام ارزشمند، حیرت و شگفتی جهانیان حتی کشورهایی را که در حوزه پدافندی پیشرو هستند، به همراه داشت.
پهپاد جاسوسی "گلوبال هاوک" Global Hawk آمریکا، 30 جوزا پس از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران، توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منهدم شد. 

 

کلیدواژه