سرلشکر باقری: رزمندگان انصارالله یمن به دانش ساخت تسلیحات راهبردی دست یافته اند
(last modified 1398-05-28T09:46:49+00:00 )
اسد 28, 1398 14:16 Asia/Kabul
  •  سرلشکر باقری: رزمندگان انصارالله یمن به دانش ساخت تسلیحات راهبردی دست یافته اند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت: رزمندگان انصارالله یمن و جبهه مقاومت به دانش ساخت تسلیحات راهبردی دست یافته اند و با پهپادها و موشک ‏های خود در برابر دشمنان ایستادگی می کنند.‏

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران روز دوشنبه در تهران، با بیان اینکه عربستان با حمایت استکبار جهانی، بیش از پنج سال است که یمن را مورد تهاجم ‏و بمباران هوایی قرار داده است ، افزود: اقتدار انصارالله و سربلندی مردم یمن باعث شده است که متجاوزان به هیچکدام از اهداف خود دست نیابند.
سرلشکر باقری همچنین با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت بر تروریست های تکفیری در کشورهای عراق و سوریه گفت: تلاش های امروز جبهه مقاومت، بسترساز بازگشایی مسیر قدس شریف برای مسلمانان جهان خواهد شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران به اقتدار حزب الله لبنان نیز اشاره کرد و افزود: حزب الله لبنان در این کشور همراهان زیادی دارد و در حال پیشبرد اهداف جبهه مقاومت در برابر زیاده خواهان و مزدوران صهیونیست است.
سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه امروز تلاش آمریکا در حوزه ائتلاف سازی و توطئه افکنی های جدید در خلیج فارس شکست خورده است،تصریح کرد: با وجود تمامی توطئه ها، دسیسه ها، جنگ تحمیلی و ایجاد ناامنی ها، امروز انقلاب اسلامی ایران در اوج قدرت و صلابت قرار دارد و با اقتدار به مسیر خود ادامه می دهد.

 

کلیدواژه