روحانی: مردم ایران مقاوم و استوار در برابر توطئه‌های بیگانگان ایستاده اند
(last modified 1398-06-02T07:40:07+00:00 )
سنبله 02, 1398 12:10 Asia/Kabul
  • روحانی: مردم ایران مقاوم و استوار در برابر توطئه‌های بیگانگان ایستاده اند

رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی تاکید کرد: مردم ایران مقاوم و استوار در برابر توطئه‌های بیگانگان ایستادگی کرده اند.

«حسن روحانی» روز شنبه در مراسم تجدید میثاق اعضای هیات دولت با آرمان‌های امام خمینی(ره) در مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در جنوب تهران، با گرامیداشت یاد امام راحل و شهیدان «محمد علی رجایی»، «محمد جواد باهنر» و هفته دولت افزود: بیش از 40 سال از پیروی انقلاب اسلامی می گذرد و نظام جمهوری اسلامی با ایستادگی و مقاومت، ایرانی با قدرت را در منطقه حساس خاورمیانه به نمایش گذاشته ‏است.‏

روحانی با تأکید بر اینکه وحدت، تلاش و ایستادگی همه مسئولین و مردم ایران، بازهم دشمن را مأیوس می کند تصریح کرد: توطئه دشمنان روزی به پایان می رسد که  از ضربه زدن به نظام اسلامی مأیوس شوند لذا هدف بزرگ ایران، مأیوس کردن دشمنان است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تهران همه توان خود را برای ایجاد روابط مناسب با جهان بکار گرفته است اظهار کرد: دولت تازه‌کار و ناشی آمریکا باعث شد که زحمت فراوانی برای مردم ایران، منطقه و حتی مردم خودش ایجاد شود.

«محمدعلی رجایی» رئیس جمهوری و «محمدجواد باهنر» نخست وزیر ایران سال 1981 در انفجار تروریستی دفتر نخست وزیری به دست عناصر گروهک تروریستی منافقین به شهادت رسیدند.

برای گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان 24 تا 30 اوت (هفته اول شهریور) به عنوان «هفته دولت» نام‌گذاری شده است.

کلیدواژه