سنبله 06, 1398 13:02 Asia/Kabul
  • سرلشکری باقری: آمریکایی‌ها تسلیم اقتدار ملت ایران شده اند
    سرلشکری باقری: آمریکایی‌ها تسلیم اقتدار ملت ایران شده اند

رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشاره به پیشرفت های جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف گفت:آمریکایی‌ها تسلیم اقتدار و مقاومت ملت ایران شده اند.

سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران روز چهارشنبه در تهران افزود: امروز ملت ایران در بُعد دفاعی و امنیتی، سربلند و استوار در مسیر آرمان های خود حرکت می‌کند و اجازه وقوع جنگی را نمی‌دهد.

سرلشکری باقری با تاکید بر اینکه در جنگ هشت ساله رژیم بعث عراق با ایران، جمهوری اسلامی مقابل استکبار جهانی پیروز شد، تصریح کرد: ایران پس از دوران دفاع مقدس نیز با وجود مشکلات بسیار توانست بر تروریست های النصره و داعش پیروز شود.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران همچنین با اشاره به جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی با حزب الله لبنان گفت: پیروزی حزب الله لبنان در جنگ با رژیم صهونیستی، نشان دهنده انتقال تجربیات دفاع مقدس ایران است.

سرلشکر باقری به حملات ائتلاف سعودی به مردم یمن نیز اشاره کرد و افزود: مردم یمن که در روزهای نخست حمله عربستان به آن کشور، سلاحی برای دفاع از خود نداشتند، با تاسی از انقلاب اسلامی ایران، اکنون سازنده موشک و پدافندهوایی هستند.

کلیدواژه