سنبله 08, 1398 14:05 Asia/Kabul
  • فرمانده پدافند هوایی ارتش ایران: آمادگی رزمی ایران قابل آزمودن نیست

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ایران با اشاره به قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: آمادگی رزمی ایران قابل آزمودن نبوده و نیست و اولین اشتباه دشمنان، آخرین اشتباه‌شان خواهد شد.

امیر سرتیپ «علیرضا صباحی فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ایران در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه به دنبال جنگ‌افروزی نبوده و نیست اما اگر در عرصه نظامی، دشمن دچار توهم شود سیلی محکمی خواهد خورد و قطعاً پایان مخاصمه در اختیار خودش نخواهد بود.

سرتیپ صباحی فرد با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران همانطور که هشدار می دهد، عمل  هم می‌کند، تصریح کرد: امنیت منطقه و کشور خط قرمز ایران است و در این زمینه هیچ معامله و مماشاتی با کسی ندارد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ایران با بیان اینکه هیمنه آمریکا در منطقه و جهان رو به افول است، افزود: حضور قدرت‌های فرامنطقه‌ای و تشکیل ائتلاف‌های نمایشی و حضور اسرائیل غاصب در خلیج فارس، چالش برانگیز خواهد بود و به جز ناپایداری امنیتی حاصلی نخواهد داشت.

سرتیپ صباحی فرد از سران کشورهای منطقه غرب آسیا درخواست کرد: در سیاست‌های منطقه ای خود تجدیدنظر کرده و از ایجاد ائتلاف با دشمنان جهان اسلام پرهیز کرده و به دنبال سیاست‌های امنیتی درون منطقه‌ای با مشارکت کشورهای منطقه باشند.

کلیدواژه