سنبله 10, 1398 08:05 Asia/Kabul
  • رئیسی: باید چهره مستکبران حامی تروریسم در دنیا برملا شود

رئیس قوه قضاییه ایران گفت: باید چهره واقعی مستکبران و سازمان‌های تروریستی مورد حمایت آنان، بیش از پیش برای مردم جهان برملا شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «سید ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه ایران روز شنبه در دیدار جمعی از جانبازان و خانواده‌های شهدای ترور در تهران تصریح کرد: برخی کشورهای غربى‌ که امروز مدعى دفاع از حقوق انسان‌ها و مبارزه با تروریسم هستند، هم اکنون به پایگاه تروریست‌ها تبدیل شده‌اند.
رئیسی افزود: باید معلوم شود، رژیم آل سعود چگونه با پول‌هاى خود از تروریست‌ها در منطقه حمایت مى‌کند.
رئیس قوه قضائیه ایران با بیان اینکه برای بسیاری از سازمان‌های مدعی حقوق بشر، جان انسان‌ها مطلقاً ارزشی ندارد، تاکید کرد: شهدای ترور در ایران، نشانه‌های اقتدار و نیز مظلومیت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
رئیسی همچنین با اشاره به اینکه در زمینه مبارزه با تروریسم استاندارد‌های دوگانه‌ای در سطح بین الملل وجود دارد، افزود: به علت حضور برخی مدعیان حقوق بشر در بسیاری از مجامع حقوقی بین‌المللی امکان احضار تروریست‌ها و محاکمه آنان وجود ندارد، اما باید اسناد کامل درخصوص جنایت تروریست‌ها، جمع آوری و ساماندهی شود.
بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1979 بیش از 17000 نفر از شهروندان و مسئولان جمهوری اسلامی ایران توسط  گروهک تروریستی منافقین و سایر گروهک‌های تروریستی ترور شدند.

 

کلیدواژه