سرلشکر باقری: جبهه مقاومت، در جهت تضعیف رژیم صهیونیستی در حال پیشرفت است
(last modified 1398-06-13T11:39:36+00:00 )
سنبله 13, 1398 16:09 Asia/Kabul
  •  سرلشکر باقری: جبهه مقاومت، در جهت تضعیف رژیم صهیونیستی در حال پیشرفت است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: جبهه مقاومت در وضعیت منطقه‌ای، روز به روز در جهت تضعیف قدرت رژیم صهیونیستی در حال پیشرفت است.

به گزارش روز چهارشنبه سپاه نیوز، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در مراسمی با اشاره به پیروزی‌های محور مقاومت در سوریه، عراق و یمن تصریح کرد: یمنی‌ها امروز به نقطه‌ای رسیده‌اند که به صورت خودکفا از خودشان دفاع می‌کنند و توانایی منهدم کردن تمامی پهپادهای به روز دنیا را دارند.

سرلشکر باقری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران جزو امن‌ترین کشورهای جهان است، گفت: اینکه دشمنان، توان تهاجم و اقدام علیه امنیت ایران را ندارند، نتیجه تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی فرزندان ملت ایران است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران همچنین با اشاره به ساقط کردن پهپاد جاسوسی آمریکا در فضای سرزمینی ایران، گفت: ارتش آمریکا با بررسی توان نظامی و نفوذ منطقه‌ای ایران به این نتیجه رسیده که توان پاسخ به این اقدام را ندارد.

پهپاد جاسوسی «گلوبال هاوک» Global Hawk آمریکا 30 جوزا پس از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدف قرار گرفت و منهدم شد.

 

کلیدواژه