سنبله 19, 1398 08:24 Asia/Kabul
  • واکنش ظریف به نمایش جدید نتانیاهو

محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه ایران در توئیتر به نمایش جدید "بنیامبن نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضد ایران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  وزیر امورخارجه ایران در واکنش به نمایش جدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی و با ضمیمه کردن ادعاهای وی در سال 2002 و قبل از حمله آمریکا به عراق در یکی از جلسات استماع در کنگره آمریکا در توئیتر نوشت: "دارنده تسلیحات هسته‌ای «واقعی» همانند چوپان دروغگو درباره یک سایت تخریب شده ادعایی در ایران، فریاد می‌زند.

ظریف افزود: نتانیاهو و تیم "ب"، بی‌توجه به خون بی‌گناهان، فقط به دنبال جنگ هستند. 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در ادامه سناریوسازی خود با تکرار ادعاهای بی‌اساس، بار دیگر ایران را به تلاش برای ساخت بمب هسته‌ای متهم کرد.

ادعاهای بی‌اساس نتانیاهو در حالی تکرار شد که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز دوشنبه در تازه ترین گزارش خود بار دیگر پایبندی ایران به برجام را تایید کرد.

در راستای همکاری‌های مداوم ایران و آژانس، «کرنل فروتا» مدیر کل موقت این نهاد بین‌المللی یکشنبه گذشته به ایران سفر کرد.

فروتا روز دوشنبه در نشست خبری در وین پایتخت اتریش اعلام کرد: آژانس و ایران همچنان به برجام متعهدند.

وی درباره ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره وجود سایت‌های مخفی در ایران تاکید که نمی‌توان با فرضیات درباره برنامه هسته‌ای ایران قضاوت کرد.

خشم و نگرانی نخست وزیر رژیم صهونیستی در قبال کاهش تعهدات ایران در قبال برجام درحالی است که تمامی فعالیت های هسته ای صلح آمیز ایران برخلاف این رژیم زیر نظر آژانس بین المللی انرژی هسته ای است. 

 

کلیدواژه