سنبله 27, 1398 13:32 Asia/Kabul
  •  رهبر معظم انقلاب: راهپیمایی اربعین روز به روز جهانی تر خواهد شد

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه راهپیمایی اربعین روز به روز جهانی تر خواهد شد،گفتند: منطق و پیام امام حسین(ع) نجات‌بخش دنیا از حاکمیت جبهه کفر و استکبار خواهد بود.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در مراسم تکریم و قدردانی از مهمان‌نوازی موکب‌داران عراقی و خادمان راهپیمایی اربعین، این راهپیمایی را موضوعی بی نظیر و جهانی و زمینه ساز گسترش معرفت حسینی و تشکیل تمدن نوین اسلامی خواندند و تاکید کردند: امام حسین(ع) فقط مختص ‏شیعیان نیست بلکه متعلق به همه مذاهب اسلامی اعم از شیعه و سنی و متعلق به انسانیت است و به همین علت ‏غیرمسلمانان نیز در راهپیمایی اربعین حضور دارند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی افزودند: اگر ظرفیت های بی‌شمار ملتهای اسلامی در غرب آسیا و شمال آفریقا، به یکدیگر پیوند بخورند و در عمل خود را نشان دهند، آن هنگام معنی واقعی عزت الهی و تمدن عظیم اسلامی برای جهانیان آشکار خواهد شد.
حضرت آیت الله خامنه ای با بیان اینکه جان و دل دو ملت ایران و عراق  به یکدیگر متصل است، افزودند: دشمنان تلاش زیادی برای ایجاد تفرقه میان دو ملت انجام دادند اما به لطف الهی نتوانستند و از این پس هم نخواهند توانست، زیرا عامل اصلی پیوند دهنده دو ملت ایران و عراق، ایمان به خداوند متعال و محبت اهل بیت علیهم اسلام و عشق به امام حسین (ع) است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با یادآوری چهل سال توطئه و تهدید و تحریم آمریکا و مزدورانش  ضد ملت ایران، خاطرنشان کردند: به رغم همه این توطئه ها و به کوری چشم آنها، جمهوری اسلامی ایران از یک نهال نحیف، اکنون به یک درخت تناوری تبدیل شده که ثمرات و میوه های آن روز به روز در حال گسترش است.
حضرت آیت الله خامنه ای در پایان با اشاره به شعارهای حضار برای نابودی آمریکا و رژیم صهیونیستی، تأکید کردند: با لطف و فضل الهی، این شعارها در آینده نه چندان دور محقق و امت اسلامی بر دشمنان خود پیروز خواهد شد.

کلیدواژه