سنبله 28, 1398 18:15 Asia/Kabul
  •  استقبال از حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه بازسازی سوریه

مسئولان ارشد اقتصادی سوریه، از حضور شرکت‌های ایرانی به ویژه شرکت‌های دانش بنیان در پنجمین دوره نمایشگاه ویژه بازسازی سوریه استقبال کردند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، «جواد ترک‌آبادی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق، در حاشیه نمایشگاه بازسازی سوریه، گفت: مسئولان ارشد اقتصادی سوریه ضمن استقبال از حضور شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه، بر اهمیت ارتباط مدیران و کارشناسان دولتی، هم چنین نخبگان و کارآفرینان اقتصادی و بازدید دانشجویان سوری از غرفه‌های ایرانی در نمایشگاه تاکید دارند.

ترک‌آبادی با اشاره به همکاری‌های ارزنده جمهوری اسلامی ایران و سوریه در عرصه سیاسی و نظامی در چهل سال گذشته، افزود: اکنون پس از ایستادگی در برابر توطئه تروریسم و موفقیت‌های حاصل از آن، توسعه روابط دو جانبه اقتصادی در دستور کار روابط مشترک قرار دارد.

«علی بی‌نیاز» رایزن اقتصادی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق نیز با اشاره به حضور 74 شرکت ایرانی در نمایشگاه بازسازی سوریه، ابراز امیدواری کرد: تعاملات اقتصادی دو کشور آینده‌ای روشن و امیدوار کننده را پیش رو خواهند داشت.

پنجمین دوره نمایشگاه ویژه بازسازی سوریه با حضور 390 شرکت از 31 کشور خارجی از 17 سپتامبر در دمشق آغاز به کار کرد و تا شنبه آینده ادامه خواهد داشت.

کلیدواژه