سنبله 29, 1398 14:09 Asia/Kabul
  • سرلشکر صفوی: ایران به توطئه های آمریکا قاطعانه پاسخ می دهد

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوای ایران با بیان اینکه هر حرکت ضد ایرانی منطقه را دگرگون می‌کند، گفت: آمریکایی‌ها اگر به فکر توطئه باشند، ایران از مدیترانه تا دریای سرخ و اقیانوس هند به آنها پاسخ می دهد.

سردار سرلشکر «سید یحیی رحیم صفوی» در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران، با تاکید بر اینکه سیاست ایران ایجاد صلح و امنیت پایدار در منطقه و خروج نیروهای بیگانه است، افزود: ایران قصد تهاجم و کشورگشایی ندارد اما در برابر متجاوزان قاطعانه از خود دفاع می کند.

سرلشکر صفوی با اشاره به شکست های آمریکا در منطقه از جمله در سوریه، عراق، افغانستان، لبنان، فلسطین و یمن تصریح کرد: متحدان انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت با داشتن ظرفیت‌های عظیم مردمی و انسان‌هایی که هوشمند و شجاع و باانگیزه هستند، از متحدان آمریکا قوی تر شده‌اند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوای ایران به ناکامی ائتلاف سعودی در حمله به یمن نیز اشاره کرد و گفت: دفاع امروز یمنی‌ها در قالب مقابله به مثل یک دفاع مشروع است.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه آمریکا و متجاوزان به فلسطین و یمن، امروز فرسوده و خسته شده‌اند، اظهار کرد: قدرت آمریکا رو به افول است و رژیم صهیونیستی که زمانی شعار "از نیل تا فرات" می‌داد، شکست‌های پیاپی را متحمل می شود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوای ایران همچنین با اشاره به جنگ اقتصادی آمریکا با مردم ایران تاکید کرد: مردم ایران فشارهای اقتصادی و سیاسی را با موفقیت پشت سر خواهند گذاشت.

کلیدواژه