سرلشکر سلامی: ایران برای پاسخ به هر متجاوزی آمادگی کامل دارد
(last modified 1398-06-30T09:47:34+00:00 )
سنبله 30, 1398 14:17 Asia/Kabul

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:نیروهای مسلح ایران برای پاسخ به هر متجاوزی آمادگی کامل دارند.

سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز شنبه در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه پهپادهای ساقط شده و غنیمت گرفته شده از آمریکا در تهران گفت: هر کشوری که به ایران حمله کند، میدان اصلی نبرد آن کشور خواهد بود.
سرلشکر سلامی با اشاره به توانمندی های دفاعی و قدرت بازدارندگی ایران افزود: ظرفیت های دفاعی ایران پنهان هستند و جمهوری اسلامی فقط بخش کوچکی از قدرت خود را آشکار کرده است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تحریم به ایران، درس استقلال واقعی را آموخت تصریح کرد: تحریم سبب شد تا ایران بُرد سلاح های خود را بر اساس شکست دشمن تنظیم کند.
سرلشکر سلامی همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه پهپادهای غنیمی متجاوز در باغ موزه دفاع مقدس تهران گفت: این نمایشگاه نشانه کوچکی است از توانمندی های ایران در مقابله با تهدیدهای دشمنان است.
در آستانه هفته دفاع مقدس، "نمایشگاه شکار کرکس‌ها" شامل پهپادهای ساقط شده و غنیمت گرفته شده از آمریکا امروز(شنبه) در در باغ موزه دفاع مقدس ‏تهران افتتاح شد.
فردا(یکشنبه) 22 سپتامبر مصادف با سالروز شروع جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق با جمهوری اسلامی ایران است.
ارتش متجاوز رژیم صدام (دیکتاتور معدوم عراق) 31 شهریورماه سال 1359 (سپتامبر 1980) با این تصور که در مدت یک هفته تهران را فتح خواهد کرد، تهاجم گسترده‌ای را با به کارگیری انواع جنگ افزارها به ایران آغاز کرد.

 

کلیدواژه