دریادار سیاری: ایران قدرت برتر نظامی است
(last modified 1398-07-02T09:41:04+00:00 )
میزان 02, 1398 14:11 Asia/Kabul
  •  دریادار سیاری: ایران قدرت برتر نظامی است

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران قدرت برتر نظامی محسوب می شود.

امیر دریادار «حبیب الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا، قدرت بازدارندگی ایران را در بالاترین حد توصیف کرد و افزود: شاید دشمنان شروع کننده جنگ باشند اما قطعاً پایان جنگ با آنان نخواهد بود.
دریادار سیاری با تاکید بر اینکه ایران به هیچ عنوان از حجم زیاد تجهیزات دشمن هراس ندارد، تصریح کرد: امروز ایران در جایی قرار گرفته است که هیچ دشمنی جرات تعرض به جمهوری اسلامی را ندارد.
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه قدرت دفاعی کشور نسبت به دوران دفاع مقدس بسیار متفاوت است، تصریح کرد: در زمان شروع حمله رژیم بعث عراق به ایران، سلاح های جمهوری اسلامی غربی بودند اما امروز نه تنها تجهیزات نیروهای مسلح ایران کاملاً بومی شده است، بلکه کشور از تاکتیک‌های بومی و متناسب با تهدیدات نیز بهره می‌برد.
«حضرت آیت‌الله خامنه‌ای» رهبر معظم انقلاب اسلامی 10 سنبله 1395 در جمع وزیر، مسوولان، محققان و متخصصان وزارت دفاع ایران تاکید کردند: در جهانی که قدرت‌های زورگو، سلطه‌گر و دارای کمترین جوهره‌ اخلاق، وجدان و انسانیت حاکم هستند و از تجاوز به کشورها و کشتار انسان‌های بی‌گناه هیچ ابایی ندارند، توسعه‌ صنایع دفاعی و تهاجمی کاملاً طبیعی است، زیرا این قدرت‌ها تا اقتدار ایران را احساس نکنند، امنیت تأمین نخواهد شد.

 

کلیدواژه