میزان 07, 1398 18:12 Asia/Kabul
  • سرتیپ فدوی: اسارت هزاران متجاوز توسط یمن، بیانگر اقتدار جبهه مقاومت است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اسارت هزاران متجاوز سعودی از سوی یمن، بیانگر اقتدار جبهه مقاومت و شکست سیاست‌های واهی آمریکا در منطقه است.

سردار سرتیپ «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه در مراسمی با اشاره به اسارت نظامیان سعودی و کشورهای هم‌پیمانش در خاک کشور عربستان توسط نیروهای یمنی افزود: این اقدام نمادی از اقتدار سربازان جبهه مقاومت و قدرت دفاعی و بازدارندگی نیروی نظامی یمن است.

سرتیپ فدوی تصریح کرد: یمنی‌ها از کشورهای مظلوم جهان هستند که با کمترین امکانات و با وجود تنگنا، سلاح‌های پیشرفته برای مقابله با هرگونه گستاخی دشمنان را تولید و استفاده کردند.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز شنبه از عملیاتی بزرگ به نام «نصر من الله» علیه نیروهای ائتلاف سعودی و کشته و زخمی شدن هزاران تَن از آن‌ها خبر داد.

«یحیی سریع» با اعلام «عملیات نظامی بزرگ» نیروهای یمنی در منطقه جنوب غربی عربستان گفت: شمار زیادی از نیروهای نظامی ائتلاف سعودی در این عملیات، به اسارت درآمدند.

وی همچنین از نابودی کامل 3 تیپ نظامی ائتلاف متجاوز سعودی و به غنیمت گرفتن صدها ادوات نظامی و خودروهای زرهی در این عملیات طی ماه‌های اخیر خبر داد.

سریع افزود: عملیات نیروهای یمنی در نجران ادامه دارد و در آینده نزدیک جزئیات بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

کلیدواژه