سرلشکر سلامی: راهبرد مقاومت فعال، دشمنان را دچار فقدان اراده کرده است
(last modified 1398-07-08T12:12:14+00:00 )
میزان 08, 1398 16:42 Asia/Kabul
  •  سرلشکر سلامی: راهبرد مقاومت فعال، دشمنان را دچار فقدان اراده کرده است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه راهبرد مقاومت فعال، دشمنان را دچار سکون و فقدان اراده کرده است گفت: دشمنان، دچار زوالی بازگشت ناپذیر شده اند و ذخایر راهبردی آنها رو به انتهاست.

سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز دوشنبه در آیین افتتاحیه بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان و مسئولین سپاه در تهران، با تاکید بر اینکه اعتبار و قدرت نظام جمهوری اسلامی در حال رشد و ارتقا است، افزود: امروز دشمن نه تنها در حال عقب نشینی از جغرافیای گذشته است، بلکه تحریم های اقتصادی ضد  ملت ایران نیز بی اثر شده است.
سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه ایران امروز توامان قدرت تهاجم و مقاومت دارد، تصریح کرد: ایران امروز در هر اندازه، با هر شدت و دقت و در هر مساحتی می‌تواند به دشمن هجوم ببرد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ایران ظرفیت انهدام رژیم صهیونیستی را فراهم کرده است و می تواند این رژیم را از جغرافیای جهان حذف کند.
حجت الاسلام «ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه ایران نیز در این مراسم، با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران با سرنگون کردن پهپاد متجاوز آمریکایی قدرت پوشالی استکبار را به جهانیان نشان داد، گفت: دشمنان هرگز نمی توانند در برابر قدرت مقاومت، دوام بیاورند.

 

کلیدواژه