میزان 24, 1398 14:08 Asia/Kabul
  •  روحانی: ایران در علوم مختلف پیشرفته است

رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ایران در علوم مختلف پیشرفته است گفت: با وجود مشکلاتی که ایران 40 سال گذشته از جمله جنگ و فشار‌های اقتصادی داشته، دانشگاه ها به خوبی به وظایف و رسالت خود عمل کرده اند.

«حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در آیین آغاز رسمی سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری کشور در دانشگاه تهران افزود: امروز سطح دانشگاه‌های ایران نسبت به منطقه و حتی جوامع پیشرفته خوب است و تحرکات خوبی از لحاظ علم و دانش دارند.

روحانی با اشاره به اینکه تحولات کنونی جهان بسیار سریع است تصریح کرد: دانشگاه های ایران باید دانشجویان را برای فردایی بهتر تربیت کنند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تهران آماده تعامل با کشورهای مختلف است تاکید کرد: این تعامل به این معنی نیست که وقتی دشمن به ایران حمله می‌کند، جمهوری اسلامی سکوت می کند.

روحانی همچنین با اشاره به نزدیک شدن کشور به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بهترین راه برای اصلاح جامعه، صندوق رای است.

در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌های ایران که امروز با حضور جمعی از استادان، دانشجویان، نمایندگان تشکل‌های دانشجویی و جمعی از مسئولین و رؤسای دانشگاه‌های ایران در دانشگاه تهران برگزار شد، «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران با اهدای لوح تقدیر از نفرات برگزیده کنکور سراسری دانشگاه ها نیز تقدیر کرد.

 

کلیدواژه