عقرب 06, 1398 12:31 Asia/Kabul
  • امیرعبداللهیان: سرکرده گروه تروریستی داعش، عروسک آمریکایی بود
    امیرعبداللهیان: سرکرده گروه تروریستی داعش، عروسک آمریکایی بود

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل، «ابوبکر البغدادی» سرکرده گروه تروریستی داعش را عروسک ساخته آمریکا دانست که تاریخ مصرفش تمام شده بود.

به گزارش رادیو دری؛ «حسین امیرعبداللهیان» دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل روز دوشنبه در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: عروسک های آمریکایی- اسرائیلی با دلارهای نفتی سعودی، منطقه را به آتش کشیدند تا عروسک گردان های صهیونیسم در راس قدرت بمانند.

وی تصریح کرد: تروریست های تحت حمایت آمریکا هنوز در ادلب سوریه در انتظار دریافت دستور آتش هستند.

«دونالد ترامپ» رئیس‌ جمهوری آمریکا روز یکشنبه در یک نشست خبری در کاخ سفید مدعی شد که واشنگتن سرکرده گروه تروریستی داعش را در شمال غرب سوریه کشته است.

خبر هلاکت البغدادی در حالی اعلام شد که رئیس جمهوری آمریکا بارها به ایجاد گروه تروریستی داعش توسط مقامات این کشور اذعان کرده بود.

گروه تروریستی داعش به سرکردگی «ابوبکر البغدادی» در سال های اخیر با حمایت مالی و نظامی آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی، بخش‌های وسیعی از عراق و سوریه را اشغال کرد و جنایات بی‌شماری انجام داد.

ارتش های  سوریه و عراق نیز با کمک های مستشاری جمهوری اسلامی ایران و حمایت های روسیه توانستند پرونده گروه تروریستی داعش را در این دو کشور ببندند.

کلیدواژه