طرح موهوم معامله قرن؛ آغازی بر پایان صهیونیست‌ها
(last modified Sat, 01 Feb 2020 14:16:48 GMT )
دلو 12, 1398 18:46 Asia/Kabul
  • طرح موهوم معامله قرن؛ آغازی بر پایان صهیونیست‌ها
    طرح موهوم معامله قرن؛ آغازی بر پایان صهیونیست‌ها

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با محکوم کردنِ دخالت نسنجیده و نژادپرستانه رئیس جمهوری آمریکا و تضییع حقوق مشروع ملت فلسطین، طرح موهوم معامله قرن را آغازی برای پایان اشغالگری صهیونیست‌ها بر سرزمین‌های فلسطین دانست.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا اخیراً از طرح ضدفلسطینی معامله قرن رونمایی کرد.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی ایران روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: بی‌تردید طرح خیانت قرن ترامپ، همانند توطئه های قبلی آمریکا با مقاومت و مبارزات ملت فلسطین و امت اسلامی به زباله‌دان تاریخ انداخته خواهد شد.

در این بیانیه آمده است: اقدام رئیس جمهوری آمریکا بی‌تردید عاملی برای تقویت محور مقاومت و وحدت امت اسلامی با هدف آزادی فلسطین از اشغال صهیونیست‌ها و خروج آمریکا از منطقه غرب آسیا خواهد بود.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با تاکید بر اینکه حفظ امنیت و تحقق حقوق نامشروع صهیونیست‌ها در اولویت هر گونه طرح و راه‌حل آمریکایی قرار دارد، یادآور شد: مردم فلسطین با تکیه بر توان و روحیه مقاومت و جهادی خود نه تنها ارتش رژیم صهیونیستی را زمین گیر کرده‌‌اند بلکه با تداوم راهپیمایی‌های بازگشت و توسعه و گسترش آن به تمامی سرزمین‌های اشغالی، آماده بازگشت به سرزمین مادری خود و آزادی قدس می شوند.

پیش‌تر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه سیاست شیطانی آمریکا درباره فلسطین هرگز محقق نخواهد شد، تاکید کردند: آمریکایی‌ها بدانند معامله قرن هرگز محقق نخواهد شد و به کوری چشم آنان، قضیه فلسطین از یادها نخواهد رفت و قدس پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند.

 

کلیدواژه