ادامه افزایش شمار مبتلایان به کرونا در سرزمینهای اشغالی
(last modified 1399-01-19T08:10:42+00:00 )
حمل 19, 1399 12:40 Asia/Kabul
  • ادامه افزایش شمار مبتلایان به کرونا در سرزمینهای اشغالی
    ادامه افزایش شمار مبتلایان به کرونا در سرزمینهای اشغالی

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در سرزمینهای اشغالی به بیش از 9 هزار نفر خبر داد.

به گزارش وبگاه «تایمز اسرائیل»، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) در گزارشی اعلام کرد، از روز گذشته حدود 600 نفر دیگر در اسراییل به کرونا مبتلا شده اند و شمار کل مبتلایان به 9 هزار و 6 نفر رسیده است.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، حال 153 نفر ازمبتلایان به کرونا را وخیم اعلام کرد و افزود: با جان باختن دو نفر دیگر، تعداد قربانیان در اسراییل  به 59 نفر افزایش یافته است.

خبر دیگر اینکه، مسئولان آسایشگاه‌ها و خانه‌های سالمندان در فلسطین اشغالی اعلام کردند، باوجود شیوع ویروس کرونا و به دلیل بی‌توجهی رژیم صهیونیستی  به این اماکن ، میزان مرگ‌ومیر آنها رو به افزایش است.

بر اساس این گزارش ، آسایشگاه زنجیره‌ای «بئر السبع» یکی از آسایشگاه‌هایی است که به شدت از ویروس کرونا آسیب دیده و علاوه بر 7 مورد فوتی، 27 نفر از 35 شخص حاضر در این مکان به این بیماری آلوده شده‌اند.

به نوشته هاآرتص، بعضی از آسایشگاه‌ها در فلسطین اشغالی حتی قرنطینه نشده‌اند و در برخی دیگر،‌ از ساکنان حتی آزمایش ابتلا به ویروس کرونا هم گرفته نمی‌شود.

گزارش محرمانه‌ای در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) نشان می‌دهد که اسرائیل برای مقابله با ویروس جدید کرونا، تجهیزات درمانی کافی ندارد.

 

کلیدواژه