افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در اسرائیل
(last modified Mon, 13 Apr 2020 08:29:56 GMT )
حمل 25, 1399 12:59 Asia/Kabul
  • افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در اسرائیل

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی گزارش داد، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در اسرائیل طی بیست‌وچهار ساعت گذشته به بیش از یازده هزار نفر رسیده است.

 به گزادش خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد، طی بیست‌وچهار ساعت گذشته، ۳۵۷ نفر دیگر در اسرائیل به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

با احتساب تعداد ابتلاهای جدید، شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در اسرائیل به ۱۱ هزار و ۲۳۵ نفر افزایش یافت که حال ۱۸۱ نفر از آنها وخیم است.

همچنین با جان باختن پنج نفر دیگر، تعداد قربانیان کرونا در اسرائیل به ۱۱۰ نفر افزایش یافت.

درهمین حال، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مرگ «الیاهو بکشی دورون» خاخام ارشد رژیم صهیونیستی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا خبر دادند.

این درحالیست که براساس گزارش محرمانه‌ای که در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) منتشر شده است،  رژیم صهیونیستی برای مقابله با ویروس کرونا، تجهیزات درمانی کافی ندارد.

مسئولان آسایشگاه‌ها و خانه‌های سالمندان در فلسطین اشغالی می‌گویند به دلیل بی‌توجهی رژیم صهیونیستی به این اماکن در بحبوحه شیوع ویروس کرونا، میزان مرگ‌ومیر آنها رو به افزایش است. 

پیش از این نیز «موشه بار سیمان» Moshe Bar Siman مدیر کل وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در گفت وگو با کانال ۱۲ این رژیم به کمبودهای موجود برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اشاره کرد.

کلیدواژه