حماس: سردار قاآنی همان راه و روش شهید سلیمانی را در حمایت از فلسطین در پیش گرفته است
(last modified 1399-03-02T05:23:10+00:00 )
جوزا 02, 1399 09:53 Asia/Kabul
  • حماس: سردار قاآنی همان راه و روش شهید سلیمانی را در حمایت از فلسطین در پیش گرفته است

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" پنجشنبه شب با تاکید براینکه مواضع جمهوری اسلامی ایران در قبال مساله فلسطین ثابت است، گفت: سردار سرتیپ حاج اسماعیل قاآنی فرمانده جدید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همان راه و روش سردار سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" در حمایت از مساله فلسطین را در پیش گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، "صالح العاروری" با بیان اینکه سردار سپهبد "حاج قاسم سلیمانی"، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همواره صادق، شجاع و حامی مقاومت بود، افزود: سردار سلیمانی هیچ چیزی را درخصوص مقاومت و حمایت از آن رد نمی‌کرد.

"العاروری" همچنین رژیم صهیونیستی را مسئول محاصره باریکه غزه خواند و گفت: اسرائیل روی شکاف داخلی فلسطین و شکاف میان کشورهای عربی برای تشدید فشار بر غزه حساب می‌کند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز دوشنبه شب با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مقاومت در هیچ زمینه‌ای کوتاهی نکرده است، گفت: مقاومت در منطقه امروز از هر زمان دیگری قوی‌تر است.

"زیاد النخاله" به کمک ها و حمایت های سردار سپهبد حاج "قاسم سلیمانی" فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از گروه های مقاومت در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت، سردار سلیمانی نماینده ایران در حمایت از مقاومت بود و با شهادتش نیز تصمیم برای ادامه حمایت از مقاومت ادامه دارد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، نقش سردار سرتیپ حاج "اسماعیل قاآنی" فرمانده جدید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمایت از مقاومت به خصوص در شرایط کنونی منطقه را نیز بزرگ توصیف کرد و افزود: پروژه مقاومت در منطقه ادامه داشته و خواهد داشت.

جمهوری اسلامی ایران همواره  حامی مردم مظلوم فلسطین بوده است.

"حماس" و دیگر گروه های فلسطینی  تاکنون بارها از کمک های جمهوری اسلامی ایران به مردم مظلوم فلسطین قدردانی کرده اند.

کلیدواژه