فراخوان گروه‌های فلسطینی برای ایجاد جبهه اسلامی-عربی جهت مقابله با رژیم صهیونیستی
(last modified 1399-03-02T08:28:16+00:00 )
جوزا 02, 1399 12:58 Asia/Kabul
  • فراخوان گروه‌های فلسطینی برای ایجاد جبهه اسلامی-عربی جهت مقابله با رژیم صهیونیستی

گروه‌های فلسطینی در بیانیه خود به مناسبت روز جهانی قدس به تشکیل جبهه‌‌ای گسترده برای مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی فراخواندند و تأکید کردند، امت اسلامی «فلسطین» را فراموش نخواهد کرد.

به گزارش روز جمعه وبگاه فلسطین الیوم، در بیانیه گروه‌های فلسطینی آمده است، با توجه به توطئه‌های آمریکا در اجرای معامله قرن برای یهودی‌سازی قدس و مسجدالاقصی و تشکیل کابینه تروریستی صهیونیستی که بر اجرای این قرارداد شوم با اشغال بخش‌های زیادی از کرانه باختری تاکید دارد، اهمیت این همراهی ملی و اسلامی بیشتر شده است.

گروه‌های فلسطینی در این بیانیه با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی تاکید کردند، گروه‌های مقاومت فلسطینی ابداً تسلیم واقعیت زورگویانه‌ای که رژیم اشغالگر با پوشش  آمریکا و رژیم‌های عربی که به عادی‌سازی روی آورده‌اند، نخواهند شد.

گروه‌های فلسطینی اعلام کردند، ملت فلسطین در هر جای جهان بر حق بازگشت تأکید دارد و در برابر توطئه‌هایی که دنبال تغییر هویت و یهودی‌سازی سرزمین است، مقاومت می‌کند.

در این بیانیه آمده است، گرامیداشت روز قدس و افزایش مخالفت امت اسلام با روابط با رژیم صهیونیستی و توطئه‌های صهیونیستی-آمریکایی، تأکیدی بر جایگاه فلسطین و مسجدالاقصی در قلب‌های امت است.

امروز 22 مه 2020 برابر با 28 رمضان 1441 هجری قمری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس نام‎گذاری شده ‏است.

کلیدواژه