سنبله 08, 1399 16:59 Asia/Kabul
  • آمادگی گروههای مقاومت فلسطین برای مقابله با جنایات اشغالگران صهیونیست
    آمادگی گروههای مقاومت فلسطین برای مقابله با جنایات اشغالگران صهیونیست

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به حملات هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به غزه، از آمادگی همه جناح‌های نظامی گروه‌های مقاومت برای مقابله با جنایات اشغالگران خبر دادند.

به گزارش ایرنا، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین امروز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد، همه جناح‌های نظامی گروه‌های مقاومت برای ورود به جنگی طولانی‌مدت با اشغالگران به فرماندهی این اتاق آماده هستند. 

فوزی برهوم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد، در صورت تشدید تنش‌ها در نوار غزه،‌ برای ورود به جنگ با اسراییل تردید نخواهیم کرد.

برهوم تاکید کرد، مقاومت لحظه‌ای در انجام وظیفه‌اش در قبال مردم فلسطین تردید نخواهد کرد و در صورت ادامه محاصره و حملات،‌ وارد جنگ با رژیم صهیونیستی می‌شود.

درهمین حال، «نیکولای ملادینوف» هماهنگ‌کننده ویژه صلح سازمان ملل متحد در امور غرب آسیا درباره تشدید اوضاع در نوار غزه هشدار داد و اعلام کرد، اوضاع غزه و اطراف آن به سبب شیوع گسترده بیماری کرونا،‌ نبود سیستم بهداشتی و قطع دائمی برق و افزایش میزان بالای بیکاری بسیار نگران‌کننده است.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد جمعه بار دیگر مناطقی را در غزه بمباران کرد و به دنبال آن مقاومت فلسطین نیز در اقدامی تلافی‌جویانه اراضی اشغالی را با 6 فروند موشک هدف قرار داد.

 

کلیدواژه