درخواست انصار الله یمن برای تشکیل ائتلاف اسلامی ضد عادی‌سازی روابط با اسرائیل
(last modified Sat, 12 Sep 2020 06:00:20 GMT )
سنبله 22, 1399 10:30 Asia/Kabul
  • درخواست انصار الله یمن برای تشکیل ائتلاف اسلامی ضد عادی‌سازی روابط با اسرائیل

سخنگوی رسمی جنبش انصار الله یمن تشکیل ائتلاف اسلامی ضد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

به گزارش رادیو دری به نقل از فارس، «محمد عبدالسلام» سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن جمعه شب با اشار به سازش بحرین با رژیم صهیونیستی گفت، اتحادیه عرب با رویکردهای کنونی خود در منطقه ثابت کرد که حافظ منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است.
عبدالسلام با تاکید بر مخالفت قاطع ملت یمن با موضع اتحادیه عرب و سازش با رژیم صهیونیستی، از نقش اتحادیه عرب در عادی سازی روابط بحرین با رژیم اسرائیل انتقاد کرد.
اتحادیه عرب روز چهارشنبه در نشست وزیران امورخارجه کشورهای عضو، پیش‌نویس طرح پیشنهادی فلسطین در محکومیت توافق عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی را رد کرد.
دفتر سیاسی انصار الله یمن نیز با تاکید بر اینکه رژیم‌های سازشگر با صهیونیست‌ها، نماینده ملت‌هایشان نیستند، اعلام کرد، رژیم بحرین از جمله رژیم های سرسپرده آمریکا و اسرائیل است که پیوستن علنی خود را به قطار عادی سازی روابط اعلام کرده است. 
درحالی که هنوز یک ماه از اعلام توافق عادی سازی روابط  بین رژیم صهیونیستی و امارات نگذشته است، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا از عادی سازی روابط میان بحرین و رژیم صهیونیستی خبر داد و اعلام کرد، بحرین و اسرائیل بر سر عادی سازی کامل روابط  به توافق رسیده‌اند.

کلیدواژه