رژیم‌های عربی بهای خیانت به امت مسلمان را خواهند پرداخت
(last modified 1399-06-22T13:15:54+00:00 )
سنبله 22, 1399 17:45 Asia/Kabul
  • دولت نجات ملی یمن: رژیم‌های عربی بهای خیانت به امت مسلمان را خواهند پرداخت
    دولت نجات ملی یمن: رژیم‌های عربی بهای خیانت به امت مسلمان را خواهند پرداخت

سخنگوی دولت نجات ملی یمن عادی‌سازی روابط بحرین و رژیم صهیونیستی را خیانتی بزرگ به آرمان فلسطین دانست.

«ضیف‌الله الشامی» سخنگوی دولت نجات ملی یمن روز شنبه در مصاحبه با خبرگزاری یمنی "سبأ" گفت، مسئله فلسطین همچنان مسئله اصلی ملت یمن و امت عربی و اسلامی باقی خواهد ماند و رژیم‌هایی که برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی پیشگام می شوند، بهای خیانت به مقدسات و امت اسلامی را خواهند پرداخت.
الشامی با  تأکید بر ایستادگی دولت و ملت یمن در کنار ملت فلسطین برای مبارزه مشروع تا تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف، گروه‌های مقاومت را به تقویت وحدت برای مقابله با طرح‌های عادی‌سازی روابط فراخواند و از ملت‌های عربی و اسلامی نیز خواست هر گونه عادی‌سازی روابط با این رژیم را محکوم کنند.
درحالی که هنوز یک ماه از اعلام توافق عادی سازی روابط  بین رژیم صهیونیستی و امارات نگذشته است، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا یازدهم سپتامبر از عادی سازی روابط میان بحرین و رژیم صهیونیستی خبر داد و اعلام کرد، بحرین و اسرائیل بر سر عادی سازی کامل روابط  به توافق رسیده‌اند.
اقدام امارات و بحرین برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی با محکومیت بسیاری از کشورهای اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی و گروههای بحرینی همراه شده است.

 

کلیدواژه