انقلاب اسلامی روح مقاومت را در منطقه برانگیخت
(last modified Wed, 10 Feb 2021 06:20:55 GMT )
دلو 22, 1399 10:50 Asia/Kabul
  • اسماعیل رضوان: انقلاب اسلامی روح مقاومت را در منطقه برانگیخت
    اسماعیل رضوان: انقلاب اسلامی روح مقاومت را در منطقه برانگیخت

عضو ارشد حماس تاکید کرد، جمهوری اسلامی ایران در چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب همچنان حامی فلسطین و مقاومت است و مردم ایران علیرغم تحریم و تنگناها در مسیر انقلاب اسلامی پایداری کرده و از مسیر خود خارج نمی شوند.

«اسماعیل رضوان» از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) سه شنبه شب در گفت وگو با شبکه العالم گفت: مردم ایران بر آمریکا و رژیم پهلوی پیروز شدند و با وابستگی به غرب مخالفت و بر حمایت از فلسطین و مقاومت تاکید کردند و بدون شک پیروزی از آن فلسطین، ایران و تمام آزادی خواهان و عدالت جویان است.

عضو ارشد حماس تاکید کرد، انقلاب اسلامی امید و خوش بینی به پیروزی علیه ظلم و صهیونیست ها را در مردم فلسطین ایجاد کرد و همه مردم فلسطین ایمان دارند که به گفته حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران به زودی این غده سرطانی یعنی رژیم صهیونیستی از بین می رود. 

رضوان تاکید کرد، انقلاب اسلامی، انقلاب ستمدیدگان، مستضعفان و حق جویانی است که از آزادی، مردم و کشورشان دفاع می کنند و پیروزی انقلاب اسلامی تاثیرات مثبتی بر ادامه مسیر محور مقاومت داشت. 

این مقام فلسطینی گفت: انقلاب اسلامی ایران توفانی بود که منطقه را دگرگون کرد و به مقاومت جان دوباره و به جنبشهای اسلامی  انگیزه ای برای حرکت رو به جلو داد.

رضوان در ادامه افزود: انقلاب اسلامی همچنان به مسیر خود ادامه می دهد و با قدرت توانست حکومتی توانمند در سطوح اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، نظامی و امنیتی بنا نهد، به گونه ای که ایران امروز یکی از کشورهای قدرتمند منطقه و جهان است و به رغم افزایش تحریم ها و توطئه ها، شروط خود را در محافل بین المللی تحمیل می کند.

امروزچهارشنبه 22 بهمن/دلو 1399 مصادف با 10 فوریه 2021، چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) است.

کلیدواژه