دولت نجات ملی یمن : پاسخ به متجاوزان حق طبیعی ملت ما است
(last modified 1399-11-27T06:01:15+00:00 )
دلو 27, 1399 10:31 Asia/Kabul
  • دولت نجات ملی یمن : پاسخ به متجاوزان حق طبیعی ملت ما است
    دولت نجات ملی یمن : پاسخ به متجاوزان حق طبیعی ملت ما است

معاون وزیر امورخارجه دولت نجات ملی یمن تاکید کرد، ما در جنگ هستیم و کشورمان زیر بمباران قرار دارد و طبیعی است که به این مسأله پاسخ دهیم.

"حسین العزی" معاون وزیرخارجه دولت نجات ملی یمن یکشنبه شب در صفحه رسمی خود در توئیتر نوشت، متجاوزان باید تابه حال این موضوع را درک کرده باشند که ارتش یمن هیچ تمایلی برای حمله به هیچ فرد یا گروهی ندارد، همچنان که نمی‌خواهد کسی به این کشور حمله کند.

العزی خطاب به کشورهای متجاوز سعودی و حامیان آنها نوشت، به جای آن که به صورت غیر منطقی، حملات بازدارنده ارتش یمن را محکوم کنید، بیایید و برای توقف جنگ و شکستن محاصره یمن با ما مشارکت کنید.

"یحیی سریع" سخنگوی نیروهای مسلح و کمیته های مردمی یمن روز یکشنبه از حمله به فرودگاه ابها در عربستان  خبر داد و اعلام کرد، اهداف تعیین شده در فرودگاه ابها مورد اصابت دقیق قرار گرفت.

یحیی سریع به شهروندان عربستانی نیز هشدار داد از نزدیک شدن به فرودگاه ها و پایگاه هایی که استفاده نظامی دارند، خودداری کنند.

عربستان‌‌ با حمایت آمریکا، امارات و چند کشور دیگر ازماه حوت 1393 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور کرده است که براثر این تجاوز  تاکنون بیش از شانزده هزار یمنی کشته و ده ها هزار نفر زخمی شده اند.

کلیدواژه