مشاور امنیت داخلی سابق اسرائیل: ایران می‌تواند قویاََ به ما صدمه بزند
(last modified Tue, 13 Apr 2021 13:30:21 GMT )
حمل 24, 1400 18:00 Asia/Kabul
  • مشاور امنیت داخلی سابق اسرائیل: ایران می‌تواند قویاََ به ما صدمه بزند
    مشاور امنیت داخلی سابق اسرائیل: ایران می‌تواند قویاََ به ما صدمه بزند

مشاور امنیت داخلی سابق رژیم صهیونیستی درباره قدرت ایران برای وارد کردن آسیب جدی به این رژیم هشدار داد و گفت: ایران این توانمندی را دارد که به‌طرز چشمگیری به ما صدمه بزند.

به گزارش  وبگاه «تایمز اسرائیل»، «یاکوف عمیدرور» مشاور امنیت داخلی سابق رژیم صهیونیستی  امروز سه‌شنبه اظهارداشت، احتمالا اطلاعات درباره خرابکاری در سایت هسته ای نطنز ایران  توسط آمریکایی‌ها درز داده شده است زیرا آمریکایی‌ها چند بار چنین چیزهایی را درز داده‌اند، تا نگذارند طرف مقابل لحظه‌ای فکر کند که کار آمریکا بوده است.

عمیدرور بر لزوم همکاری با دولت جدید آمریکا برای مقابله و امادگی در زمینه انتقام گیری ایران تاکید کرد و افزود: پاسخ ایران به این بستگی دارد که در چه سطحی بخواهند این اقدام را انجام دهند.

روزنامه «جروزالم‌پست» نیزبا اشاره تلویحی به دست داشتن سازمان موساد در خرابکاری در تأسیسات نطنز ایران  نوشت، «بنیامین‌ نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل، دستور داده کابینه امنیتی این رژیم بعد از دو ماه، روز یکشنبه آینده تشکیل جلسه دهد.

سازمان انرژی اتمی ایران بامداد روز یکشنبه  اعلام کرد، حادثه ای در بخشی از شبکه توزیع برق مجتمع غنی سازی «شهید احمدی روشن»  نطنز رخ داده که خوشبختانه صدمات انسانی و آلودگی به دنبال نداشته است.

«سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران نیز درسخنانی تاکید کرد، جمهوری اسلامی ایران به وقت خود انتقام خرابکاری سایت هسته ای نطنز را اسرائیل خواهد گرفت.

کلیدواژه