هشدار حماس به تل‌آویو: به هر حماقتی، با قدرت پاسخ خواهیم داد
(last modified 1400-02-07T11:25:20+00:00 )
ثور 07, 1400 15:55 Asia/Kabul
  • هشدار حماس به تل‌آویو: به هر حماقتی، با قدرت پاسخ خواهیم داد
    هشدار حماس به تل‌آویو: به هر حماقتی، با قدرت پاسخ خواهیم داد

منابع وابسته به حماس اعلام کردند، این جنبش از طریق واسطه‌ها پیام داده است که به هر حماقت تل‌آویو، پاسخ بزرگ و غیر منتظره‌ خواهد داد.

به گزارش روزنامه الاخبار، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز سه شنبه تاکید کرد، هر اندازه تجاوزات صهیونیست‌ها افزایش پیدا کند، عملیات نیروهای مقاومت در غزه نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

حماس همچنین تهدید کرده است، اگر رژیم صهیونیستی تجاوزات خود را افزایش دهد، حملات نیروهای مقاومت نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به تجاوزات جدید رژیم صهیونیستی در قدس، اهالی این شهر و دیگر فلسطینی‌ها را به مشارکت در انتفاضه رمضان فراخواند.

منابع صهیونیستی نیز اعلام کردند، رژیم صهیونیستی از طریق «تور ونزلند» نماینده سازمان ملل پیامی تهدیدآمیز به حماس ارسال کرده ، مبنی بر اینکه در صورت متوقف‌نشدن حملات راکتی به شهرک‌های صهیونیست‌نشین، نوار غزه را تحت حملات شدید قرار می‌دهند.

شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه طی سه شب اخیر ناآرام بوده و شلیک پی‌درپی راکت‌های گروه‌های مقاومت به این مناطق، خواب را از چشمان صهیونیست‌ها ربوده بود.

تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی پس از آن آغاز شد که جوانان فلسطینی از ابتدای ماه مبارک رمضان به علت اقدام نظامیان رژیم صهیونیستی در ممانعت از ایجاد تجمع و برگزاری مراسم به مناسبت این ماه مبارک در شهر قدس و به ویژه در اطراف مسجد الاقصی با نیروهای صهیونیست چند بار درگیر شدند. 

در این درگیری ها تاکنون دهها فلسطینی زخمی و چندین تن دیگر بازداشت شدند. 

کلیدواژه