عضو حماس: حمایت از آرمان فلسطین درصدر اولویت های جهان اسلام است
(last modified 1400-02-17T11:09:24+00:00 )
ثور 17, 1400 15:39 Asia/Kabul
  • عضو حماس: حمایت از آرمان فلسطین درصدر اولویت های جهان اسلام است
    عضو حماس: حمایت از آرمان فلسطین درصدر اولویت های جهان اسلام است

عضو ارشد جنبش حماس ضمن تأکید بر اهمیت مقاومت مسلحانه گفت: هیچ‌گاه آرمان فلسطین که طرفدارانش برای آن جانفشانی می‌کنند، با گذر زمان از بین نرفته است.

«محمود الزهار» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز جمعه در گفت وگو با خبرگزاری فارس تصریح کرد، مقاومت مسلحانه در غزه به مثابه پشتیبان و کمکی برای کاهش اقدامات جنایتکارانه صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین است.

عضو ارشد حماس مقاومت مسلحانه را به مثابه پشتیبانی و کمک برای کاهش اقدامات جنایتکارانه  رژیم صهیونیستی علیه حقوق مردم فلسطین دانست و گفت، این اقدام در راستای پاسداری از سرزمین فلسطین و برای نابود کردن تمام موانع موجود در برابر فعالیت‌های تجاری، اجتماعی و دینی انجام می شود. 

الزهار تاکید کرد، تاکتیک‌های مقاومت مسلحانه درغزه همچنان پیشرفت می‌کند تا جایی که در پاسخ به هرگونه حمله علیه کشورهای عربی و ملت فلسطین به هدف قرار دادن اهدافی بزرگ در رژیم اشغالگر می‌رسد.

عضو حماس درباره انتفاضه جوانان فلسطینی در قدس اشغالی که پایه‌های رژیم اشغالگر را به لرزه درآورد، گفت: هر تلاشی که از سوی جوانان فلسطینی صورت گرفت با هر نتیجه‌ای که داشته باشد، گامی مهم برای آزادسازی سرزمین فلسطین و اهرم فشاری بر رژیم صهیونیستی است.

جنبش حماس نیز در بیانیه ای اعلام کرد، جنگ در شهر قدس، همچنان پابرجاست و گروههای مقاومت حاضر در غزه نیز باید اعلام بسیج عمومی کنند و رژیم صهیونیستی بفهمد با همه امکانات خود، با سپر محکمی در دفاع از قدس مواجه است.

حماس تاکید کرد، همه مردم فلسطین و مسلمانان باید به یاری قدس بشتابند و همه امکانات خود را به کار گیرند تا این شهر مقدس آزاد شود.

کلیدواژه