جهاد اسلامی: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب روحیه ملت فلسطین را بالا برد
(last modified 1400-02-18T08:22:39+00:00 )
ثور 18, 1400 12:52 Asia/Kabul
  • جهاد اسلامی: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب روحیه ملت فلسطین را بالا برد
    جهاد اسلامی: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب روحیه ملت فلسطین را بالا برد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد، اظهارات رهبر معظم انقلاب در دل و جان مجاهدان انعکاس گسترده ای داشت و روحیه ملت فلسطین را برای آزادی قدس و اقامه نماز در مسجد الاقصی ، بالا برد.

به گزارش رادیو دری به نقل از ایرنا ؛ جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی  به مناسبت روز جهانی قدس که در بردارنده مواضع اسلامی پیشرو در حمایت از آرمان فلسطین و پشتیبانی از انتفاضه رادمردانه شعله ور شده در صحن های مسجد الاقصی و شهر بیت المقدس در ماه مبارک رمضان و امتداد یافته در میدان های پایمردی است، ستایش به عمل آورد.

در بخشی از بیانیه جنبش جهاد اسلامی فلسطین آمده است، اظهارات «سید علی خامنه ای» مقام معظم رهبری که به زبان عربی و به طور مستقیم جوانان عرب و آزادگان فلسطین را مورد خطاب قرار داد نمایانگر پیام روشن جمهوری اسلامی ایران است که مواضع خود را تغییر نداده و به طور بی وقفه به حمایت گسترده خود از فلسطین و مقاومت قهرمانانه اش ادامه داده است .

جنبش جهاد اسلامی در پایان بیانیه خود بر ادامه جهاد و مقاومت تا عقب راندن دشمن صهیونیستی و آزادسازی سرزمین و اماکن مقدس فلسطین و بازگشت پناهجویان تاکید کرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ، رهبر معظم انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران روز گذشته در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با روز جهانی قدس در سخنانی تاکید کردند، فلسطین زنده است و به جهاد ادامه می دهد و به کمک خدا سرانجام خواهد توانست بر دشمن صهیونیستی فائق آید.

کلیدواژه