مقتدی صدر مردم عراق را به تظاهرات علیه جنایات صهیونیست ها فرا خواند
(last modified 1400-02-25T04:56:59+00:00 )
ثور 25, 1400 09:26 Asia/Kabul
  • مقتدی صدر مردم عراق را به تظاهرات علیه جنایات صهیونیست ها فرا خواند
    مقتدی صدر مردم عراق را به تظاهرات علیه جنایات صهیونیست ها فرا خواند

مقتدی صدر رییس جریان صدر عراق با انتشار توییتی حمایت از مردم فلسطین را مساله‌ای مهم و ضروری عنوان کرد و از مردم خواست تا امروز شنبه در حمایت از قدس اشغالی در میدان تحریر (آزادی) بغداد تجمع کنند.

به گزارش رادیو دری؛ مقتدی صدر جمعه شب در صفحه توییتر خود نوشت که لازم است تجمعی اعتراض آمیز همراه با خشم (از اقدامات صهیونیست ها) و مسالمت آمیز (برابر قانون عراق) و رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی در میدان تحریر بغداد صورت گیرد.

وی از "هرکسی که می خواهد اعتراض کند" دعوت کرد تا به این تجمع بپیوندد.

مقتدی صدر در ادامه نوشت: در این اعتراضات باید پرچم فلسطین بر افراشته و پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شود و اشغالگری های متجاوزان صهیونیست و پشتیبانی حامیان آنها محکوم گردد.

صدر همچنین تاکید کرد: مساله عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی که در برخی کشورها انجام شده، بایستی در تظاهرات مردمی روز شنبه محکوم شود.

مقتدی صدر در انتها از مردم لبنان و اردن برای حمایت خود از مردم فلسطین تقدیر کرد.

قدس اشغالی و برخی دیگر از شهرهای فلسطین از ماه مبارک رمضان  شاهد درگیری نظامیان صهیونیست با تظاهر کنندگان و نمازگزاران فلسطینی  است و از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی، شدت بیشتری پیدا کرده است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوارغزه، از دوشنبه گذشته تاکنون بر اثر حملات رژیم صهیونیستی  به غزه، ۱۲۲ تن از جمله ۳۱ کودک و ۲۰ زن شهید و بیش از ۹۰۰ تن زخمی شده اند.

کلیدواژه