دیدار هیأتی از حزب‌الله با نمایندگان جهاد و حماس در لبنان
(last modified 1400-02-25T07:28:01+00:00 )
ثور 25, 1400 11:58 Asia/Kabul
  • دیدار هیأتی از حزب‌الله با نمایندگان جهاد و حماس در لبنان
    دیدار هیأتی از حزب‌الله با نمایندگان جهاد و حماس در لبنان

هیأتی به ریاست معاون دبیر‌کل جنبش حزب‌الله لبنان به منظور تأکید بر یکپارچگی گروه‌های مقاومت با سران حماس و جنبش جهاداسلامی فلسطین دیدار کرد.

به گزارش رادیو دری؛ هیأتی از جنبش حزب‌الله لبنان به ریاست شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله با «اسامه حمدان» و «احمد عبدالهادی» سران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در لبنان و همچنین «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار کرد.

 شیخ نعیم قاسم در این دیدار اظهارداشت، این  اقدام مطابق با دستور« سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله صورت گرفته  تا تأکید شود، حزب الله با ملت و  مقاومت سربلند و شجاع فلسطین همراه است، ملتی که چنین موضع شرافتمندانه‌ای در رویارویی با دشمن اسرائیلی دارد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان همچنین تاکید کرد، آنچه امروز در فلسطین اشغالی جریان دارد، معادله‌ جدیدی در داخل خاک فلسطین است که  بر تمامیت ارضی فلسطین و یکپارچگی عمل میان قدس، اراضی ۱۹۴۸، کرانه باختری و غزه به صورت مساوی و پویا با افراد زنده و موشک‌ تأکید دارد تا اسرائیل بفهمد که مردم فلسطین اشغالگری هیچ نقطه از این سرزمین را نمی‌پذیرند.

دیدارهیأتی از جنبش حزب‌الله لبنان با نمایندگان جهاد و حماس  در حالی صورت گرفته است که درگیری‌ها برای ششمین روز متوالی همچنان میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه ادامه دارد.

کلیدواژه