اسماعیل هنیه: نبرد آزادسازی فلسطین در یک نقطه عطف تاریخی قرار دارد
(last modified 1400-02-27T06:31:31+00:00 )
ثور 27, 1400 11:01 Asia/Kabul
  • اسماعیل هنیه: نبرد آزادسازی فلسطین در یک نقطه عطف تاریخی قرار دارد
    اسماعیل هنیه: نبرد آزادسازی فلسطین در یک نقطه عطف تاریخی قرار دارد

رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) تاکید کرد، نبرد غزه یک نقطه عطف تاریخی است که ثابت می‌کند مقاومت تنها گزینه برای آزادسازی فلسطین و بازپس‌گیری حقوق ملت آن است.

به گزارش رادیو دری؛ در پی تجاوزهای رژیم صهیونیستی به قدس و مسجدالاقصی،«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس درسخنانی اظهارداشت، نبردی که غزه وارد آن شده  نبردی برای حمایت از قدس به عنوان مسأله مرکزی فلسطین است که همواره در قلب این مردم قرار دارد و آنها را در این سرزمین تاریخی متحد نگه میدارد.

هنیه بابیا اینکه، آنچه تا کنون در کرانه باختری ، قدس و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ رخ داده  حجم تحولات در کارکرد فرماندهی نظامی مقاومت را به همگان نشان داده است، افزود، همه جهان خصوصا غرب به سرکردگی  آمریکا باید  بداند که از حالا به بعد ملزم به تعامل با ملت فلسطین و مقاومت به شیوه‌ای دیگر است. 

اسماعیل هنیه درباره تماس‌ها برای برقراری آتش‌بس هم گفت، به تماس گیرندگان تأکید شده که دشمن  همان طرفی است که نبرد را آغاز کرده  و مقاومت راه‌حلی که در سطح فداکاری ملت فلسطین نباشد، قبول نمی‌کند ضمن اینکه، زمان کنار گذاشتن مذاکره و توافق و هماهنگی امنیتی با رژیم اشغالگر فرارسیده است. 

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌ الاجل مقاومت به تل‌ آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد که در این درگیریها تاکنون 192 فلسطینی از جمله 58 کودک و 34 زن شهید و1235 نفر نیز زخمی شده اند.

مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به حملات و جنایات رژیم صهیونیستی، شهرک های صهیونیستی «تل آویو» و  «اشدود»  و فرودگاههای رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد که در این حملات 10 صهیونیست به هلاکت رسیده ودهها نفر زخمی شدند. 

کلیدواژه