جوزا 31, 1400 10:58 Asia/Kabul
  • ادامه سرقت نفت و گندم سوریه توسط آمریکا
    ادامه سرقت نفت و گندم سوریه توسط آمریکا

منابع رسانه ای اعلام کردند، نیروهای اشغالگر آمریکایی با توطئه چینی عناصر تروریستی «قسد» به سرقت گندم و نفت سوریه ادامه می دهند. 

به گزارش روز دوشنبه شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه؛ نیروهای اشغالگرآمریکا طی روزهای اخیر ۳۲ کامیون حامل گندم را از جزیره سوریه  به پایگاه‌های خود در شمال عراق منتقل کرده اند.

این شبکه تصریح کرد، آمریکا تنها طی ماه می میلادی بیش از ۱۵۰ کامیون حامل گندم و همچنین بیش از ۵۰۰ تانکر نفت از میدان‌های نفتی سوریه را به خارج از سوریه منتقل کرده است.

براساس این گزارش، نیرو‌های اشغالگر آمریکا این  گندم ها  را از سیلو‌های «الیعربیه» و «الطوبیه» در حومه شرقی «قامشلی» به سرقت برده  و آن‌ها را به شمال عراق منتقل میکنند.

نظامیان آمریکا و عناصر تروریستی وابسته به آنها مدتهاست که به صورت غیر قانونی در شمال و شرق سوریه حضور دارند و علاوه بر غارت منابع نفتی و نیز گندم این کشور، اقداماتی را علیه ساکنان و نیروهای سوری در این مناطق انجام می دهند.

آمریکا این اقدامات را برای تأمین مالی گروه‌های مسلح تحت حمایت خود و در رأس آن‌ها شبه نظامیان قسد و محروم کردن ملت سوریه از ثروت‌های کشور خود انجام می‌دهد.

مقامات سوریه حضور نظامیان آمریکا در این کشوررا اِشغالگری میدانند.

ادامه سرقت گندم سوریه توسط اشغالگران آمریکایی

 

کلیدواژه