"حشد الشعبی" طرح داعش برای حمله به زائران اربعین حسینی (ع) را ناکام گذاشت
(last modified 1400-06-24T03:45:47+00:00 )
سنبله 24, 1400 08:15 Asia/Kabul
  • \\\\\\\
    \\\\\\\"حشد الشعبی\\\\\\\" طرح داعش برای حمله به زائران اربعین حسینی (ع) را ناکام گذاشت

سازمان بسیج مردمی عراق "حشد الشعبی" سه شنبه شب در بیانیه ای از خنثی سازی  طرح تروریست های داعش برای حمله به زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.

به گزارش رادیودری، سازمان بسیج مردمی عراق در این بیانیه اعلام کرد، در جریان یک عملیات امنیتی دقیق و با استفاده از کمین، موفق شده است، طرح تروریستی حمله به مراسم زیارت اربعین حسینی (ع) در جنوب بغداد را ناکام بگذارد.

براساس اعلام  سازمان بسیج مردمی عراق، نیروهای اطلاعات این سازمان موفق شدند یک شبکه تروریستی وابسته به داعش را  که قصد داشت زائران مراسم اربعین حسینی (ع) را در جنوب بغداد هدف قرار دهد، منهدم کنند.

"یاسر حسین" از فرماندهان "حشد الشعبی" اخیرا اعلام کرده بود،  اتاق عملیات این سازمان که برای مراسم اربعین حسینی (ع)، تشکیل شده است، تا بازگشت آخرین زائر از کربلا به کار خود ادامه خواهد داد.

بیستم ماه صفر 1443 هجری قمری (27 سپتامبر 2021) اربعین شهادت حضرت امام حسین (ع) امام سوم شیعیان جهان و یاران باوفای ایشان در صحرای کربلا است. میلیون‌ها زائر  از سراسر جهان در این روز برای حضور در مراسم اربعین حسینی (ع) وارد  شهر کربلا در جنوب عراق می شوند.

با وجود شکست گروه تروریستی داعش در عراق، هنوز شماری از اعضای این گروه تروریستی در مناطق مختلف این کشور حضور دارند و به صورت پراکنده دست به اقدامات  تروریستی می زنند.

شکست نقشه داعش برای هدف قرار دادن زائران اربعین حسینی

کلیدواژه