جدی 08, 1400 17:12 Asia/Kabul
  • داعش افسر عراقی را سر برید؛ الکاظمی: انتقام می گیریم
    داعش افسر عراقی را سر برید؛ الکاظمی: انتقام می گیریم

پس از پخش فیلمی جدید از گروه تروریستی داعش که در آن صحنه سر بریدن یک افسر وزارت کشور عراق در استان «دیاله» را نشان می دهد نخست وزیر عراق تاکید کرد: انتقام او را خواهیم گرفت.

به گزارش رادیو دری، سربریدن "یاسر الجورانی" افسر وزارت کشور عراق و مدیر اداره گذرنامه «الاعظمیه» به دست داعش پس از آن صورت گرفت که عناصر تروریستی او را به همراه سه تن از دوستانش در شهرستان «خانقین» (واقع در استان دیاله) ربوده بودند.

"یحیی رسول" سخنگوی فرمانده نیروهای مسلح عراق نیز با انتشار بیانیه ای اظهار کرد: مصطفی الکاظمی نخست وزیر این کشور تاکید کرده است که  تروریست های عامل این جنایت را دستگیر می کنیم و انتقام کشته شدگان را از آنها می گیریم.

یحیی رسول از قول الکاظمی بر تشدید تلاش های اطلاعاتی عراق و ادامه رویکرد تهاجمی برای از بین بردن گروه تروریستی داعش تاکید کرد.

عراق با حضور و هدایت فرماندهانی همچون سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون سازمان بسیج مردمی عراق (حشدشعبی) در اواخر سال ۲۰۱۷ پیروزی بر داعش را که از سال ۲۰۱۴ حدود یک سوم خاک این کشور را اشغال کرده بود اعلام کرد.

انهدام ۷ پایگاه داعش در «دیاله»/دستگیری یک سرکرده داعش در«الانبار»

کلیدواژه