شلیک موشک‌های ضد زره توسط صهیونیست‌ها/ مجروح شدن ۵ فلسطینی
(last modified 1401-02-23T08:14:46+00:00 )
ثور 23, 1401 12:44 Asia/Kabul
  • شلیک موشک‌های ضد زره توسط صهیونیست‌ها/ مجروح شدن ۵ فلسطینی
    شلیک موشک‌های ضد زره توسط صهیونیست‌ها/ مجروح شدن ۵ فلسطینی

به دنبال یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین و بروز درگیری‌های مسلحانه‌ 5 فلسطینی براثر شلیک گلوله‌های جنگی اشغالگران مجروح شدند.

سلسله اقدامات خصمانه و وحشیانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان در اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد.

به گزارش رادیو دری، نظامیان صهیونیست امروز جمعه به منظور بازداشت دو جوان فلسطینی به نام‌های «انس الدبعی» و «محمود الدبعی» به اردوگاه جنین یورش بردند و از گلوله‌های جنگی علیه فلسطینیان استفاده کردند که منجر به وقوع آتش‌سوزی گسترده دراین اردوگاه شد.

شاهدان عینی اعلام کردند، به دنبال یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به جنین درگیری‌های مسلحانه‌ای میان آنها با فلسطینیان ساکن اردوگاه رخ داده است.

رسانه‌های فلسطینی نیزاعلام کردند، تک تیراندازان صهیونیست، فلسطینیان ساکن اردوگاه جنین را هدف قرار دادند که براثرآن، «داوود الزبیدی» اسیر آزاد شده فلسطینی و 4 تن دیگر به شدت مجروح شد. صهیونیست‌ها همچنین از رسیدن خودروهای امدادی به اردوگاه برای انتقال مجروحان به مراکز درمانی، جلوگیری کرده و به سمت آنها تیراندازی کردند.

براساس این گزارش، در حال حاضر منازل  دو جوان فلسطینی تحت محاصره نیروهای اشغالگر صهیونیست قراردارد و اهالی این اردوگاه  تاکنون مانع از بازداشت انس و محمود الدبعی شده اند.

طی هفته‌های اخیر حملات نظامیان صهیونیست علیه فلسطینیان شدت گرفته است و نظامیان صهیونیست در بسیاری از موارد با شلیک مستقیم گلوله فلسطینیان را هدف قرار می‌دهند.

 

کلیدواژه