پیام هنیه به سران منطقه و هشدار درباره سیاست ترور صهیونیست‌ها
(last modified 1401-02-28T09:34:31+00:00 )
ثور 28, 1401 14:04 Asia/Kabul
  • پیام هنیه به سران منطقه و هشدار درباره سیاست ترور صهیونیست‌ها
    پیام هنیه به سران منطقه و هشدار درباره سیاست ترور صهیونیست‌ها

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین«حماس» در پیام‌‌هایی به سران منطقه درباره ازسرگیری سیاست ترور از سوی رژیم صهیونیستی هشدار داد.

به گزارش رادیو دری؛ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس به رژیم صهیونیستی پیام‌های واضحی را برای بسیاری از سران و کشورهای منطقه فرستاده و درباره سیاست ترور صهیونیست‌ها هشدار داده است.

هنیه در این پیام‌ها نوشته است: با ما اظهارات رژیم اشغالگر و تشدید لحن آن درباره ترور سران حماس و در رأس آن «یحیی السنوار»، «صالح العاروری»، «محمد ضیف»، «زاهر جبارین» و غیره را دنبال کنید.

 رئیس دفتر سیاسی حماس در ادامه درباره  احتمال وقوع درگیری فراگیر هشدار داده و گفته است: دشمن صهیونیستی بهایی غیر قابل پیش‌بینی پرداخت خواهد کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس علاوه بر اینکه از کشورهای منطقه خواسته این پیام را به گوش دشمن صهیونیستی برسانند و به سران آن درباره عواقب اجرایی کردن اینگونه تهدیدها هشدار دهند.

گروه‌های فلسطینی  در بیانیه‌ای هشدار داده اند که تهدیدات رژیم صهیونیستی مبنی بر ترور یحیی السنوار یا هر کدام از فرماندهان مقاومت در داخل و خارج، دری از درهای جهنم را به روی این رژیم باز خواهد کرد.

حماس: اشغالگران در سرزمین فلسطین جایی ندارند

حماس: در صورت ترور رهبران مقاومت، تل آویو موشک‌باران می‌شود

کلیدواژه