جهاد اسلامی فلسطین: هدف سفر بایدن به منطقه حمایت از رژیم صهیونیستی است
(last modified 1401-04-20T14:11:57+00:00 )
سرطان 20, 1401 18:41 Asia/Kabul
  • جهاد اسلامی: هدف سفر بایدن به منطقه حمایت از رژیم صهیونیستی است
    جهاد اسلامی: هدف سفر بایدن به منطقه حمایت از رژیم صهیونیستی است

عضو برجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: سفر بایدن سودی برای کشورهای منطقه ندارد و تنها هدف آن اعلام حمایت و پشتیبانی از اشغالگران صهیونیست است.

به گزارش رادیو دری، "احمد المدلل" عضو برجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت، جنایت های صهیونیست ها در حق مردم فلسطین  با حمایت و پشتیبانی امریکا انجام می شود.

این عضو جنبش فلسطینی تاکید کرد، واشنگتن هیچ زمانی یک طرف یا میانجی درستکار  و بی طرف در موضوع فلسطین نبوده و مقاومت تنها گزینه ملت فلسطین برای آزادسازی سرزمین خود است.

المدلل تصریح کرد، هیچ امیدی به رژیم های عربی که خود را با بهای ناچیزی به اشغالگران صهیونیستی فروخته اند، نداریم.

این عضو جنبش جهاد اسلامی افزود، اگر در سفر جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا، ائتلافی هم در منطقه با مشارکت برخی از کشورهای عربی ایجاد شود فقط در راستای خدمت به صهیونیست هاست.

سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان سعودی و فلسطین اشغالی با انتقادات گسترده داخلی و مجامع حقوق بشری بدلیل نادیده گرفتن نقض حقوق بشر در فلسطین و عربستان همراه شده است.

«جو بایدن»، رئیس جمهوری آمریکا قرار است 13 ژوئن 2022 /22 سرطان سفری 40 ساعته به فلسطین‌اشغالی انجام دهد. این سفر درحالی انجام می‌شود که از یک‌سو کابینه صهیونیستی با بحران سیاسی روبه‌روست و از سوی دیگر، جنایت صهیونیست‌ها ضد ملت فلسطین تشدید شده است.

دلایل اهمیت سفر بایدن برای عربستان سعودی

کلیدواژه