تجاوزات عربستان به یمن با پاسخ کوبنده ارتش و کمیته های مردمی همراه شد
(last modified 1395-09-09T04:35:56+00:00 )
قوس 09, 1395 09:05 Asia/Kabul
  •  تجاوزات عربستان به یمن با پاسخ کوبنده ارتش و کمیته های مردمی همراه شد

جنگنده های متجاوز سعودی در ادامه حملات خود به ولایات مختلف یمن مناطقی از ولایت جوف را بمباران کردند.

به گزارش العالم یک منبع محلی  گفت: جنگنده های سعودی  منطقه مَزویه در شهرک المتون و منطقه لُبَّه در شهرک المصلوب و منطقه وادی مزابه در ولایت جوف را بمباران کردند.

این در حالی است که نیروهای مشترک یمنی از چند محور به مواضع مزدوران وابسته به عربستان در شهرک المتون و المصلوب در ولایت الجوف یمن حمله کرده و شماری از این مزدوران را به هلاکت رسانده و یا مجروح کردند.

منابع نظامی همچنین افزودند: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن توانستند تعدادی از مواضع دشمن سعودی در مناطق وقز و البیضاء در شهرک المصلوب و مناطقی از شهرک المتون را از لوث نیروهای دشمن پاکسازی کنند.

متجاوزین سعودی همچنین با بمباران شهرک الخوخه در ولایت الحدیده  شماری از شهروندان یمنی از جمله یک زن و یک کودک را به شهادت رساندند.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن نیز درپاسخ به جنایات رژیم سعودی قایق های جنگی این رژیم را در سواحل شهرک ذباب در ولایت تعز هدف قرار دادند.

نیروهای یمنی همچنین یک تانک دشمن را در شمال صحرای میدی در ولایت حجه با موشک هدف قرار داده و آن را کاملا منهدم کردند.

درولایت شبوه هم نیروهای یمنی، مزدوران یمنی وابسته به آل سعود را هدف قرار دادند که در نتیجه آن شماری از آنان به هلاکت رسیده و تعدادی نیز در پایگاه های خود در صحرای شهرک عسیلان مجروح شدند.