اسد 10, 1401 19:47 Asia/Kabul
  • ابوشریف : جنایات رژیم صهیونیستی در قتل کودکان فلسطینی باید متوقف شود
    ابوشریف : جنایات رژیم صهیونیستی در قتل کودکان فلسطینی باید متوقف شود

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران، با بیان اینکه نزدیک به یکصد سال است که رژیم صهیونیستی با حمایت کشور‌های غربی و آمریکا، کودکان فلسطینی را به شهادت می‌رساند، تاکید کرد : خواستار توقف این روند هستیم و باید این روند پایان پذیرد.

به گزارش رادیو دری، همایش حمایت از کودکان محور مقاومت، امروز ( دوشنبه )  در محل ساختمان شیخ فضل الله نوری واقع در مجلس شورای اسلامی آغاز شد. 

در این همایش که با هدف دادخواهی از حقوق کودکانی که در کشورهای سوریه، یمن، عراق، سوریه و یمن قربانی جنایت های غرب و جنایت های رژیم صهیونیستی شدند برگزار شد، علاوه بر مقامات و مسولین لشگری، و کشوری،  نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین، ناصر ابوشریف و ماجد ابوعارف از عراق، وسفیر فلسطین در تهران، سلام الزواوی، حضور بهم رسانند.

 " ناصر ابوشریف "  نماینده جهاد اسلامی فلسطین در اولین همایش بین المللی همدلی و حمایت از کودکان محور مقاومت که  امروز (دوشنبه) برگزار شد، گفت: آنچه در کشور‌های یمن، سوریه و فلسطین مشاهده می‌کنیم مصداق بارز جنایت علیه بشریت است و باید این قبیل کشتار‌ها متوقف شود.

" ابوشریف " افزود: در کشور‌های محور مقاومت مشاهده می‌کنیم که کودکان بسیاری کشته می‌شوند، در حالیکه بی گناه بوده و مرتکب هیچ گناهی نشده اند، این اقدامات تروریستی هیچ توجیهی ندارد، پس  باید با این قبیل کشتار‌ها به صورت جدی مبارزه کرد تا قتل و کشتار پایان یابد.

 

کلیدواژه