میزان 07, 1401 18:35 Asia/Kabul
  • ادامه اعتصاب غذای ۳۰ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی
    ادامه اعتصاب غذای ۳۰ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

منابع فلسطینی از تداوم اعتصاب غذای ۳۰ اسیر فلسطینی و همچنین تحریم دادگاه‌های نظامی این رژیم توسط بازداشت‌شدگان اداری خبر دادند.

به گزارش رادیو دری، 30 اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی برای پنجمین روز متوالی به اعتصاب غذای خود در اعتراض به بازداشت اداری ادامه دادند.

باشگاه اسیران فلسطین اعلام کرد: اعتصاب غذای اسیران فلسطینی ادامه دارد و این درحالی است که 28 اسیر در زندان «عوفر»، یک اسیر در زندان « نقب» و یک اسیر دیگر نیز در زندان « هداریم» اعتصاب غذا کرده اند.

بر اساس گزارش باشگاه اسیران فلسطین، این اقدام اسیران فلسطینی با توجه به تداوم دادگاه‌های نظامی رژیم اشغالگر صهیونیستی و تحکیم سیاست بازداشت اداری انجام می‌شود.

جبهه خلق فلسطین نیز اعلام کرد: اعتصاب غذای گروهی اسیران، اقدامی در راستای فشار بر سازمان زندان‌های اسرائیل برای تن دادن به خواسته اسیران و آزادی آنان است.

با این وجود رژیم صهیونیستی همچنان به صدور احکام بازداشت اداری بیشتری ادامه می‌دهد و بر اساس اعلام باشگاه اسیران فلسطینی، تعداد حکم بازداشت‌های صادر شده از ابتدای سال جاری تاکنون به 1365 مورد رسیده است.

سلسله اقدامات خصمانه نظامیان رژیم صهیونیستی ضد اسیران فلسطینی در زندان‌های این رژیم همچنان ادامه دارد.اسیران فلسطینی درروزها و هفته‌های اخیر به اقداماتی چون تحریم دادگاه‌های اسرائیلی، مخالفت با بازجویی‌های امنیتی، تحصن در محوطه‌های زندان و پس دادن غذای خود دست زده‌اند.

اسیر فلسطینی پس از ۱۷۲ روز اعتصاب غذا حکم آزادی گرفت

آغاز اعتصاب غذای اسیران فلسطینی در زندان های صهیونیستی

کلیدواژه