جدی 26, 1401 08:43 Asia/Kabul
  • جهاد اسلامی: مقاومت هرگز تسلیم اشغالگران نخواهد شد
    جهاد اسلامی: مقاومت هرگز تسلیم اشغالگران نخواهد شد

نافذ عزام عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: افزایش عملیات‌های استشهادی در کرانه باختری بیانگر آن است که ملت فلسطین ممکن نیست در برابر واقعیت‌های تحمیلی تسلیم شود.

طی ماه‌های اخیر حملات نیروهای مقاومت فلسطین به مواضع نظامیان صهیونیست در کرانه باختری افزایش داشته است، به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

به گزارش رادیو دری، نافذ عزام با بیان اینکه مقاومت در کرانه باختری امری طبیعی و همسو با تاریخ مبارزات فلسطینیان است، تاکید کرد، ملت فلسطین در خصوص حقوق و مقدسات خود کوتاهی نخواهد کرد.

این عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی گفت: ملت فلسطین به حق خود پایبند است و به مبارزات و جهاد خود ادامه خواهد داد و اراده ملت ما قوی‌تر است و پیروز خواهد شد.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند، ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

جهاد اسلامی: مقاومت هرگز تسلیم اشغالگران نخواهد شد

کلیدواژه