جوزا 26, 1403 12:19 Asia/Kabul
  • جهاد اسلامی: اگر توقف کامل تجاوز حاصل نشود، پیشنهاد آتش‌بس را نمی‌پذیریم
    جهاد اسلامی: اگر توقف کامل تجاوز حاصل نشود، پیشنهاد آتش‌بس را نمی‌پذیریم

محمد الهندی معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بیان اینکه گروه‌های مقاومت در مطالبات خود در مذاکرات آتش بس متحد هستند، افزود: اگر توقف کامل تجاوز و خروج کامل نظامیان صهیونیست از غزه حاصل نشود، پیشنهاد آتش‌بس را نمی‌پذیریم.

به گزارش رادیو دری، محمد الهندی با تاکید بر اینکه هدف اصلی رژیم صهیونیستی و آمریکا شکست مقاومت است، گفت: ما با وحدت میدانی و سیاسی، نقشه‌های رژیم اسرائیل را خنثی کردیم.

الهندی افزود: از روز اول جنگ، مواضع آمریکا سختگیرانه تر از رژیم اسرائیل بوده است و آمریکایی‌ها اکنون به دنبال فشار برای آتش‌بس هستند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بدون توافق آتش بس، اسرا به اسرائیل باز نمی گردند، گفت: مقاومت پیشنهاد اضافه کردن ترکیه، چین و روسیه به عنوان ضامن هر توافقی را مطرح کرد، اما طرف مقابل مخالفت کرد.

پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

استقبال حماس از تصویب قطعنامه شورای امنیت برای برقراری آتش بس در غزه

کلیدواژه