دلو 02, 1401 15:46 Asia/Kabul
  • یورش مجدد صهیونیست ها به مسجد الاقصی
    یورش مجدد صهیونیست ها به مسجد الاقصی

منبع رسانه ای از یورش مجدد شهرک نشین های صهیونیست به مسجدالاقصی خبر داد.

مسجدالاقصی اخیرا شاهد یورش صهیونیستهایی بوده است که به صورت جمعی و با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به این مسجد وارد می شوند. صهیونیست‌ها با تشدید تجاوزات و تعرضات خود به مسجدالاقصی به دنبال فراهم کردن زمینه برای تقسیم زمانی و مکانی این مسجد هستند.

به گزارش رادیو دری، شماری از شهرک نشین های صهیونیست با تدابیر شدید امنیتی پلیس این رژیم به مسجد الاقصی یورش بردند و با اقدامات تحریک آمیز خود مراسم تلمودی را به جا آوردند.

این درحالی است که پلیس رژیم صهیونیستی از ورود فلسطینیان به مسجد الاقصی ممانعت و اقدامات سخت گیرانه ضد آنان اتخاذ کرد.

"حازم قاسم" سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اخیرا با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس حملات خود را به اماکن مقدس اسلامی در قدس تشدید کرده است، تصریح کرد، آنچه در قدس و مسجدالاقصی می‌گذرد بازی با آتش است.

حازم قاسم از کشورهای عربی و جامعه جهانی خواست برای مقابله با تجاوزات رژیم اشغالگر صهیونیستی ضد قدس و مسجدالاقصی اقدام کنند.

به گفته سخنگوی حماس، ادامه جنگ ضد مسجدالاقصی به این معناست که اشغالگران صهیونیستی با منطق قلدری عمل می‌کنند و به قوانین و قطعنامه‌های بین المللی توجه نمی‌کنند.

پیش تر گروه‌های مقاومت فلسطینی نیز با بیان اینکه فقط قیام و مبارزه، رژیم صهیونیستی را متوقف می‌کند، خواستار افزایش درگیری‌ها، مبارزه و مقابله با صهیونیست‌ها شدند.

یورش دوباره صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی

کلیدواژه