دلو 08, 1401 10:57 Asia/Kabul
  • حزب الله: خون شهدای فلسطین آزادی را رقم می زند
    حزب الله: خون شهدای فلسطین آزادی را رقم می زند

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به جنایت آفرینی جدید صهیونیست ها در کرانه باختری رود اردن و مقابله دلاورانه مبارزان فلسطینی با آنها تاکید کرد؛ خون شهدای فلسطینی آزادی را رقم می زند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی جمعه شب گزارش دادند؛ یک فلسطینی به نام «خیری علقم» با حمله به صهیونیست‌ها در محله «النبی یعقوب» واقع در شمال قدس، دستکم ۷ تن از آنها را به ضرب گلوله به هلاکت رساند و ۱۰ نفر را نیز زخمی کرد .

این حمله در حالی انجام شده که کرانه باختری رود اردن روز پنجشنبه شاهد یورش ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین و جنایت آفرینی جدیدی بود که در جریان آن ۱۱ شهروند فلسطینی شهید و دستکم ۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش رادیو دری، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان در توییتی نوشت: مقاومت جنین ترسیم آینده است و خون شهیدان کاشتن بذر آزادی است.

نعیم قاسم افزود: از آنجا که فلسطین قطب نمای حق و حقیقت است، ملت و مبارزان آن پیروز هستند و صهیونیست ها حتی اگر ظالمان و مستکبران جهان با آنها یکی شوند، نابود خواهند شد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان همچنین تاکید کرد: خون بر شمشیر پیروز است.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

 

 

کلیدواژه