ژنرال صهیونیست: قدرت ایران علیه اسرائیل صدها برابر شده است
(last modified 1402-01-30T10:41:43+00:00 )
حمل 30, 1402 15:11 Asia/Kabul
  • ژنرال صهیونیست: قدرت ایران علیه اسرائیل صدها برابر شده است
    ژنرال صهیونیست: قدرت ایران علیه اسرائیل صدها برابر شده است

یک ژنرال ذخیره ارتش صهیونیستی با اذعان به ناتوانی تل آویو برای ماجراجویی نظامی علیه برنامه صلح آمیز هسته ای ایران گفت: قدرت ایران علیه رژیم اسرائیل صدها برابر شده و هرگونه حمله به ایران، ویرانی کامل این رژیم را به همراه خواهد داشت.

به گزارش رادیو دری، «اسحاق بریک» ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی از ماهیت واقعی و خوی جنگ افرزوی این رژیم در منطقه پرده برداشت و افزود: تل آویو در سال ۲۰۰۹ تصمیم به حمله نظامی به برنامه هسته ای ایران گرفت و به این منظور حدود چهار میلیارد دلار اعتبار پیش بینی کرد.

اسحاق بریک به ناتوانی رژیم صهیونیستی در انجام این ماجراجویی و ترس از تبعات آن اشاره و تصریح کرد: با این حال، این حمله عملی نشد و علت آن این بود که فرماندهان ارتش به این نتیجه رسیدند ضربه ای که در مقابل، ایران به اسرائیل وارد کند، خسارات زیاد و تلفات فراوانی به جای خواهد گذاشت.

این ژنرال صهیونیست همچنین اذعان کرد: تهدید ایران علیه اسرائیل امروز بسیار خطرناک‌تر از گذشته شده است، قدرت موشکی ایران به اندازه ای است که امروز می تواند حملاتی راهبردی علیه اسرائیل اجرا کند و این موشک ها می توانند  خسارت های سنگینی به زیرساخت ها و تاسیسات حیاتی اسرائیل وارد کند و ما را سالیان سال به عقب برگرداند.

بریک با بیان اینکه کابینه های مختلف رژیم صهیونیستی در سال‌های گذشته به تهدیدات توخالی و بدون پشتوانه علیه ایران عادت کرده و قدرت بازدارندگی خود را از دست داده اند تصریح کرد: اگر اسرائیل، تصمیم به حمله علیه برنامه هسته ای ایران بگیرد، باید منتظر دریافت روزانه هزاران موشک از سوی ایران باشد که یک ویرانی کامل را برای ما به جای خواهد گذاشت.

بازتاب موفقیت سامانه‌های دفاع موشکی ایران در رسانه آمریکایی

هراس صهیونیست ها از توان موشکی ایران

کلیدواژه