ثور 18, 1402 14:49 Asia/Kabul
  • یورش مجدد صهیونیست ها به مسجدالاقصی
    یورش مجدد صهیونیست ها به مسجدالاقصی

منابع فلسطینی از یورش مجدد ده ها شهرک نشین صهیونیست به مسجدالاقصی خبر دادند.

مسجدالاقصی به عنوان نماد اصلی هویت اسلامی - فلسطینی شهر بیت المقدس همواره هدف اقدامات ویرانگرانه رژیم اشغالگر قدس قرار داشته است.

به گزارش رادیو دری؛ «یهودا غلیک» عضو پیشین کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) امروز دوشنبه به همراه ده ها شهرک نشین تندرو از سمت ورودی«باب المغاربه» به مسجد الاقصی یورش بردند.

اداره اوقاف اسلامی در قدس اشغالی دراینباره اعلام کرد ، برخی صهیونیست ها با یورش به مسجدالاقصی اقدامات تحریک آمیز و آداب و رسوم تلمودی در «باب الرحمه» انجام دادند.

پلیس رژیم صهیونیستی نیز محدودیت هایی برای ورود فلسطینی ها به مسجدالاقصی ایجاد و کارت های شناسایی آنها را در ورودی های این مسجد ضبط کرد.

صهیونیست‌ها طی روزهای اخیر به صورت مداوم به مسجدالاقصی و مصلای باب الرحمه یورش برده‌اند.

پیشتر گروه‌های مقاومت فلسطین نسبت به توطئه رژیم صهیونیستی علیه مصلای باب الرحمه و مسجدالاقصی هشدار داده و تاکید کرده بودند ، دشمن صهیونیستی در این زمینه با آتش بازی می‌کند.

از سوی دیگر باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد ، نیروهای اشغالگر صهیونیستی صبح امروز با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری ۲۰ فلسطینی را بازداشت کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی هر روز به بهانه های مختلف، با حمله به مردم مظلوم فلسطین، آنان را به شهادت رسانده، مجروح و یا بازداشت می کنند.

ممانعت رژیم اشغالگر قدس از پخش اذان در مسجدالاقصی

 

کلیدواژه